Április 27. (Királyok Napja) A BEMUTATÓTEREM ZÁRVA
Menj a leltárba Adja el az autómat

Jaguar E-típusú kabriolet

A Jaguar Az E-Type-t eredetileg hátsókerék-meghajtású Grand Tourer-ként tervezték és mutatták be 2 üléses kupé formájában, valamint 2 üléses kabrióként. Néhány évvel később megjelent a kupé "2+2" 4 üléses változata, meghosszabbított tengelytávval. A modell későbbi frissítései Jaguar Az E-Type-t hivatalosan "Series 2" és "Series 3" -nak nevezték el, és idővel a korábbi autókat "Series 1" és "Series 1.5" néven emlegették. 1961. márciusában mutatták be az 1. sorozatot, kezdetben csak exportra. A hazai piacra dobás 4 hónap múlva, 1961 júliusában történt. Az autók ekkor a háromszoros SU karburátoros, 3.8 literes 6 hengeres motorokat használták. Jaguar XK6 motor az XK150S -ből. A korábban épített autók külső motorháztető reteszeket használtak, amelyek kinyitásához szerszámra volt szükség, és lapos padlóval rendelkeztek. Ezek az autók ritkábbak és értékesebbek. Ezt követően a padlót lefejtették, hogy több hely legyen a lábaknak, és az ikerháztetős reteszek az autó belsejébe kerültek. 1964. októberében a 3.8 literes motort 4.2 literre emelték.

Jaguar Eladó klasszikus autók

Az 2 sorozatú autók jellemzői az üvegtető nélküli nyitott fényszórók, a körbefutó hátsó lökhárító, a visszahelyezett és a nagyobb elülső kijelzők és a hátsó lámpák a lökhárítók alatt, jobb hűtés a nagyított "száj" és két elektromos ventilátor segítségével, valamint felemelt fékek . A motort vizuálisan könnyen felismerhetik a sima polírozott bütyökhuzatokról az ipari "bordázott" megjelenés váltása. Az USA-ban két Strombergs-szel és nagyobb szelepnyílásokkal lett beállítva, de az Egyesült Királyságban hármas SU-t és a szűkebb szelepnyílásokat tartottak fenn. A belső és műszerfalat szintén átalakították; Az amerikai egészségügyi és biztonsági előírásoknak megfelelő kapcsolók váltottak a váltókapcsolókra. Új ülések is voltak. A légkondicionáló és a szervokormány gyárilag elérhető.

Vásárlás a Jaguar E-típusú kabriolet?

Új 5.3 literes 12 hengeres Jaguar Bemutatták a V12 -es motort, standard szervokormánnyal és magasabb fékekkel. A rövid tengelytávú FHC karosszériát megszüntették, és a V12 csak kabrió és 2+2 kupé formájában kapható. A kabrió a hosszabb tengelytávú 2+2 alaprajzot használta. A 3. sorozat könnyen felismerhető a nagy keresztrácsos elülső rácsról és a kitámasztott kerékívekről, valamint a hátulján lévő jelvényről, amely V12-nek hirdeti. Az USA-beli piacra szánt autókat nagy kiálló gumitömlővel szerelték fel, hogy megfeleljenek a 8 km/órás ütközési előírásoknak, de az európai modelleknél lényegesen kisebbek voltak. Az USA -beli modellek az oldalsó jelző ismétléseket is tartalmaznak az első szárnyakon. Szintén nagyon korlátozott számú 6 hengeres, 3. sorozatú E-típus készült.

Jaguar E-típusú kabriolet

E & R Classics, a tiéd Jaguar Klasszikus autó szakember!

Kattintson ide a leltár megtekintéséhez

Milyen előnyökkel jár a vásárlás a Jaguar E-típusú Cabriolet autó az ER Classics-nál?
- A klasszikus autók nagy választéka eladó
- Minden gépkocsit gondosan ellenőriznek a műhelyünk
- MOT, hegesztés és belső eljárások az Ön számára Jaguar E-típusú Cabriolet autó
- Speciális oldtimer mechanikaink gondoskodhatnak az összes eljárásról
- A javítások, a karbantartás és a személyre szabott igények kielégítése érdekében gondoskodunk
- Teljes restaurálása Jaguar E-típusú Cabriolet autó
- A klasszikus autót bármely európai országba szállíthatjuk