Március 29. (nagypéntek) A BEmutatóterem NYITVA - Március 31. és Április 1. (Húsvét) BEmutatóterem ZÁRVA - április 7. vasárnap EXTRA NYITVA 10:00-14:00
Menj a leltárba Adja el az autómat

Ferrari Testarossa

A Ferrari Testarossa egy 12 hengeres, középmotoros sportautó. A gyártás 1984-ben indult, a Ferrari Berlinetta Boxer utódjaként. Eredetileg 1984 és 1991 között gyártották, a Testarossa gyártásának befejezését, valamint az 512 és 512 között gyártott Ferrari 1992 TR és Ferrari F1996 M bemutatását követően két modellváltozattal. Közel 10,000 512 Testarossat (512 TR és F512 Ms) gyártottak. így a történelem egyik legtöbbet gyártott Ferrari modellje magas ára és egzotikus dizájn ellenére. A Ferrari F220,000 M 1995 2 USD-ért kelt el 1984-ben. A Testarossa egy 5 ajtós kupé, amelyet 1992-ben mutattak be a Párizsi Autószalonon. Minden Testarossa változatban hátul szerelt, 512 sebességes kézi sebességváltó volt. A hátsó középmotoros, hátsókerék-hajtású elrendezés a tömegközéppontot az autó közepén tartja. Az eredeti Testarossa-t 512-ben újratervezték, és Ferrari 1994 TR néven adták ki. Az F512 M-t 12-ben mutatták be a Párizsi Autószalonon. Az F50 M volt a Ferrari utolsó középmotoros, 1996 hengeres autója, a Ferrari F550, Ferrari Enzo és Laferrari kivételével, a Ferrari utolsó boxermotorjával. A Ferrari Testarossa-t 1950-ban az első motoros 1960-es Maranello coupé váltotta fel. A Testarossát nem szabad összetéveszteni az XNUMX-es évek végén és az XNUMX-as évek elején készült Ferrari TR "Testa Rossa"-val, amelyek GT sportautók voltak.

A Testarossa név (olaszul "vörös fej") a lapos 12-es motor vörösre festett bütykös fedeleiről származik. A Testarossa gyökerei az 512i BB 1981-es hibáira vezethetők vissza. A probléma, amit meg kellett oldani, a túlmelegedett motortér és a csomagtér hiánya volt. E problémák leküzdéséhez a Testarossának nagyobbnak kellett lennie, mint elődje, a Berlinetta Boxer. A Testarossa két hűtőt kapott hátul, és a motort egy hűtő helyett. Az új dizájn másik egyedi kiegészítése a vezetőoldali magasra szerelt visszapillantó tükör volt, 1987-ben pedig az utasoldal is visszapillantó tükröt kapott. Elődjéhez hasonlóan a Testarossa is kettős lengőkaros felfüggesztéssel rendelkezett elöl és hátul. Amikor 1985-ben bemutatták, a Testarossa egycsavaros magnézium leütő kerekeket tartalmazott a Michelin TRX rendszerrel. 1986-ban a kerekek azonos kialakításúak voltak, de eltérő átmérővel; 410 mm, szélessége elöl 200 mm, hátul 250 mm. Az 1988.5-ös modell felfüggesztését újratervezték, és a kerekeket ismét az egycsavaros beállításról a standard ötcsavaros Ferrari beállításra cserélték. A Ferrari Testarossa Spider a Testarossa egyetlen hivatalos kabrió változata. Az autó Gianni Agnellinek, a Fiat akkori főnökének készült ajándékba. A Testarossa Spidernek ezüst színű volt a külseje, fehér magnóliabőr belsővel, sötétkék csíkkal a mattfekete ajtóküszöb felett, és fehér felsővel, amelyet kézzel lehetett eltávolítani és tárolni. A járművet 1986-ban szállították át Agnellinek. Sok vásárló saját Testarossa Spider-t kért, de a Ferrari egyiket sem utasította el. A hivatalos Spider mechanikailag nem különbözött az európai piacon kapható normál Testarossas-tól.

Noha sikeres volt az úton, a Testarossa nem jelent meg a pályán. A Ferrari 1980-as évekbeli csúcstartójaként az autó számos popkultúra-szereplést kapott, leginkább az OutRun arcade játékban és a Miami Vice 3. évadában.

Vásároljon Ferrari Testarossa-t az E&R Classics-nál

Az első számú prioritás az Ön számára megfelelő Ferrari megtalálása. Álmai autója keresése gyakran az interneten kezdődik. Az ERClassics mindent megtett azért, hogy képet adjon az autókról, így a saját oldalunkon minden autót ellátunk fotóriporttal, 360 fokos képekkel, videóval és háttérinformációkkal az autóról. Inkább fizikailag nézné meg az autót? Ezután meglátogathatja bemutatótermünket a hollandiai Waalwijkban. Tekintse meg weboldalunkat a nyitva tartásról.

Vásárlás Ferrari Testarossa

Kiváló minőségű Ferrari Testarossa az E&R Classics-nál

Az összes általunk kínált autót, beleértve a Ferrari Testarossa-t is, egy 125 pontot tartalmazó listához hasonlítjuk. Ezt az értékelést egyik saját szerelőnk végzi el. A tökéletes állapotú autók szállítása nagyon fontos az ERClassics számára. Az általunk kínált autók ezért kiváló minőségűek. Ha többet szeretne tudni a Ferrari 308 karbantartásáról, vagy kíváncsi arra, hogy mit csinálnak a szerelők a műhelyekben, kattintson itt

Cserélje le vagy adja el Ferrari Testarossa-ját

Az ER Classics-nál természetesen vásárolhat Ferrari Testarossa-t, de lehetőséget kínálunk jelenlegi autójának eladására vagy cseréjére is. Ha autója eladásával vagy kereskedelmével kapcsolatban további információra van szüksége, forduljon szakértőinkhez. Természetesen felkeresheti bemutatótermünket is, hogy megbeszéljük a lehetőségeket.

Eladás vagy csere a Ferrari Testarossa?

Karbantartás egy Ferrari Testarossa-n

Természetesen minden autónak szüksége van karbantartásra, és néha előfordulhat, hogy valamit javítani kell. Nincs ez másként egy Ferrari Testarossa esetében sem. Mivel szereti ferrariját kiváló állapotban tartani, fontos egy jó garázs. Bármely garázs tud Önnek karbantartást biztosítani, de néha csak egy kis szakértelemre van szüksége, akkor dönthet úgy, hogy elviszi autóját egy műhelybe, ahol 1 márkára vagy autótípusra összpontosítanak. A szerelők gyakran ugyanazokkal az autókkal dolgoznak, így az adott autók karbantartására vagy javítására szakosodtak.

Az ER Classics a megfelelő Ferrari Testarossa-t kínálja az Ön számára!

Raktárkészletünkért kattintson ide

Milyen előnyökkel jár, ha Ferrari Testarossat vásárol az ER Classics-tól?

- Ferrari autók széles választéka eladó
- Minden autót alaposan átvizsgáltunk saját műhelyünkben
- Saját műhely 20 szerelővel
- Regisztráció és ellenőrzések
- Szállítás az egész világon az ajtóig
- Kiváló minőség és szolgáltatás
- Beváltási lehetőségek
- Az ügyfelek 8.9-re értékelnek minket 

Európa első számú online klasszikus autókereskedése

Ha egy gyönyörű Ferrari Testarossa-t keres, egy saját szakértőnk segít Önnek. Az ERclassics 2008 óta specializálódott s vásárlására és eladására, és joggal mondhatja magát Európa első számú online klasszikus autókereskedőjének.