Április 27. (Királyok napja) BEmutatóterem ZÁRVA - Május 1. (Munka ünnepe) BEmutatóterem NYITVA - Május 5. vasárnap EXTRA NYITVA (10:00-14:00)
Menj a leltárba Adja el az autómat

BMW M sorozat

E30 M3

Az 3-os E30 3-as sorozatra épülő M1986 csak kupé és kabrió változatban volt elérhető. Az E30 M3 a BMW S14 soros 4 motort használta. 1988-ban bemutatták a sportosabb "Evolution" modellt. Nagyobb kerekei voltak, vékonyabb hátsó és oldalsó ablaküveg, könnyebb csomagtérfedél és extra hátsó légterelő. Később egy erősebb és könnyebb "Sport Evolution" modell következett, de ennek korlátozott gyártása 600 darab és 786 kabrió volt.

E36 M3

Az E36 M3 1992 februárjában debütált. Ez volt az első M3-as modell, amelyet 2990 köbcentis S50 hathengeres motor hajt, és 210 kW-ot termel. A kezdetben csak kupéként kapható BMW 3-ben mutatta be az M1994-as kabriót és az állomásos változatokat. A BMW 1994-ben is gyártotta az M3 GT-t limitált szériában. Minden GT brit Racing Green volt, és 291 lóerős, 3.0 literes motorja volt. 1995 végén az M3 kupét és szedánt 3.2 literes S50B32 Inline hatos motorral szerelték fel, új kerekekkel és 6 sebességes kézi sebességváltóval. A kabrió csak 1996 februárjában érte el ezeket a változtatásokat. Az E36-os M3 alvázat az 1990-es évek egyik legjobbjaként hirdették meg a független Car & Driver teszteken. A jóindulatú kezelhetőségéről és egyensúlyáról ismert autó népszerű a pályaversenyzők és a pálya szerelmesei körében.

A legtöbb E36 M3-ast a regensburgi üzemben gyártották. Kis számú RHD alacsony kompressziós M3-ast építettek a BMW rosslyni gyárában, Pretoriában, Dél-Afrikában. Összesen 46,525 12,144 kupét, 12,603 1997 kabriót és 1998 1999 szedánt gyártottak. Az állomás gyártása XNUMX decemberében, a kupé XNUMX végén, a kabrió XNUMX decemberében szűnt meg.

E28 M5

Az első BMW E28 M5 debütált az Amszterdami Autószalonon 1985 februárjában. A szedán teherbírású, de sportkocsi megjelenésű autó iránti kereslet szüleménye. A használt 535i alvázon számos mechanikai változtatás történt. Főleg az M88/3 motor, amelyet az M1-ben használt motorból származtattak. Az Amerikában forgalmazott autókat ennek a motornak egy károsanyag-kibocsátás-barát változatával, az S38-cal szerelték fel. Abban az időben az E28 M5 volt a világ leggyorsabb szedánja. Az első generációs M5-öt manuálisan építették a Preussenstrasse/Münchenben az 1986-os nyári szünet előtt. Ezt követően az M5-ös gyártást áthelyezték a garchingi Daimlerstrasse-ra, ahol a többit manuálisan építették. Az európai és dél-afrikai M5 modellek M88/3 motort használtak. Az 1988-as észak-amerikai modellek az S38B35 motort használták katalizátorral.

E34 M5

Az E34 M5-öt 1988 szeptembere és 1995 augusztusa között gyártották. Az autót a németországi Garchingban található BMW M GmbH kézzel készítették, és a BMW dingolfingi üzemében gyártott E34-es alvázon alapultak. Az alapkivitelű E34 külső megjelenésének módosításai között szerepeltek az egyedi első és hátsó lökhárítók, valamint az oldalsó lengőpanelek. A belső rész speciális M5-ös hátsó és váltós fejtámlát kapott. 1992-ben bemutatták a balkormányos ötajtós Touring változatot. Az E34 M5 Touring volt az első BMW M Division autó, valamint az utolsó kézzel épített M autó.

Vásároljon M-sorozatú BMW-t

Az első számú prioritás az Ön számára megfelelő BMW megtalálása. Álmai autója keresése gyakran az interneten kezdődik. Az ERClassics mindent megtett azért, hogy képet adjon az autókról, így a saját oldalunkon minden autót ellátunk fotóriporttal, 360 fokos képekkel, videóval és háttérinformációkkal az autóról. Inkább fizikailag nézné meg az autót? Ezután meglátogathatja bemutatótermünket a hollandiai Waalwijkban. Tekintse meg weboldalunkat a nyitva tartásról.

BMW M-széria eladó

Kiváló minőségű BMW M-sorozat az E&R Classics-nál

Minden általunk kínált autót, beleértve a BMW E30-at is, egy 125 pontot tartalmazó lista alapján ellenőrzik. Ezt az értékelést egyik saját technikusunk végzi el. A tökéletes állapotú autók szállítása nagyon fontos az ERClassics számára. Az általunk kínált autók ezért kiváló minőségűek. Ha további információra van szüksége autója karbantartásával kapcsolatban, vagy kíváncsi, mit csinálnak a klasszikus autóműhelyek szerelői, kattintson itt.

cserélje le vagy adja el BMW M-sorozatát

Az ER Classics-nál természetesen vásárolhat BMW E30-at, de lehetőséget kínálunk jelenlegi autója eladására vagy cseréjére is. Ha autója eladásával vagy kereskedésével kapcsolatban további információra van szüksége, vegye fel a kapcsolatot klasszikus autóinkkal szakértők. Természetesen felkeresheti bemutatótermünket is, hogy megbeszéljük a lehetőségeket.

Elad vagy elcserél egy BMW M-sorozatot?

Karbantartás egy BMW M-sorozaton

Természetesen minden autónak szüksége van karbantartásra, és néha előfordulhat, hogy valamit javítani kell. Nincs ez másként a BMW M-sorozat esetében sem. Mivel szereti megőrizni M-sorozatát a legjobb állapotban, fontos egy jó garázs. Karbantartást bármelyik műhely tud Önnek nyújtani, de néha csak egy kis specialitásra van szüksége, akkor dönthet úgy, hogy elviszi BMW M-szériáját egy klasszikus autóműhelybe, ahol 1 márkára vagy autótípusra összpontosítanak. A szerelők gyakran ugyanazokkal az autókkal dolgoznak, így az adott modellek karbantartására vagy javítására szakosodtak.

Az ER Classics az Ön számára megfelelő BMW M-sorozatot kínálja!

Raktárkészletünkért kattintson ide

Milyen előnyökkel jár, ha BMW M-sorozatot vásárol az ER Classics-tól?

- BMW M-széria széles választéka eladó
- Minden autót alaposan átvizsgáltunk saját műhelyünkben
- Saját műhely 20 szerelővel
- Regisztráció és ellenőrzések
- Szállítás az egész világon az ajtóig
- Kiváló minőség és szolgáltatás
- Beváltási lehetőségek
- Az ügyfelek 8.9-re értékelnek minket 

Európa első számú online klasszikus autókereskedése

Ha egy gyönyörű új BMW M-szériát keres, egyik saját szakértőnk segítségére lesz. Az ERclassics 2008 óta a klasszikus autók vásárlására és eladására specializálódott, és méltán mondhatja magát Európa első számú klasszikus autókereskedésének.