NL EN US DE FR PL CZ ES SE HU RO SK

E&R Classics
Kleiweg 1 5145NA Waalwijk, Hollandia
+ 31 416 751 393

Május 30 (felemelkedési nap) SHOWROOM ZÁRVA - vasárnap június 2 EXTRA OPEN (12: 00-16: 00)

Triumph TR6

A Triumph TR6 (1969 – 1976) egy brit 6-henger sportkocsi és a Triumph által gyártott TR sorozat legjobb eladója, amikor a gyártás július 1976-ben véget ért. Ezt a rekordot később meghaladta a TR7. Az előállított 94.619 TR6-ek közül az 86.249-ot exportálták; csak az 8.370-ot értékesítették az Egyesült Királyságban.
A karosszéria szorosan hasonlított az előző modellhez; a Triumph TR5, de az elülső és a hátsó végeket négyzetre osztották, és azt állították, hogy egy Karmann-ot érintő tanácsadási szerződés alapján. Ezt Kam-stílusnak nevezik, ami nagyon gyakori volt az 1970-ek során. A test alakja hasonló volt a TR4 és a TR5 kivételével, a hátsó és az elülső rész kivételével.

Triumph Classic autók eladó

Az összes TR6 sportkocsi beépített 6-hengerű motorokkal rendelkezik. Az amerikai piacon a motort ugyanúgy karburálták, mint az Egyesült Államok csak TR250 motorját. A TR5-hez hasonlóan a TR6-et más világpiacokba, köztük az Egyesült Királyságba fecskendezték be, így a TR6PI (benzin-injekció) megjelölést. A Lucas mechanikus üzemanyag-befecskendező rendszere segítette a hazai piacon a TR6 150 gyártását. Később az USA-n kívüli TR6 variáns 125 bhp-re csökkent, hogy könnyebben kezelhető legyen, míg az amerikai változat továbbra is karbantartott.

Triumph TR6 vásárlása?

A TR6 4 sebességű kézi sebességváltóval rendelkezett. Egy opcionális túlhajtóegység kívánatos volt, mivel a vezetők szoros hajtóművet biztosítottak az 2nd, az 3rd és a korai modelleknél a felső hajtóműveken elérhető agresszív vezetéshez, mégis "hosszú lábak" a nyitott autópályákhoz. A TR6 féligfutó kar független, hátsó felfüggesztés, állvány és fogaskerék kormány, 15-inch kerekek és gumiabroncsok, padlószőnyegek és törzs / csomagtartó, vödör ülések és a műszerek teljes kiegészítője. A fékezést az első és a hátsó dobfékek segítségével végeztük. A gyári acéllemez opcionális. A TR6 konstrukció alapvetően régimódi: a testet egy keretre csavarozták, ahelyett, hogy a két egységet egy unibody szerkezetbe integrálták volna; a TR6 műszerfal fa volt.

A TR6 képes nulláról 60 mph-re felgyorsulni 8,2 másodpercben, és az Autocar magazin szerint az 120 mph maximális sebessége.

Triumph TR6

E & R Classics, a Triumph klasszikus autó szakembere!

Kattintson ide a leltár megtekintéséhez


Milyen előnyökkel jár a Triumph TR6 autó megvásárlása az ER Classicsnál?
- A klasszikus autók nagy választéka eladó
- Minden gépkocsit gondosan ellenőriznek a műhelyünk
- MOT, hegesztési és belső eljárások a Triumph TR6 autójához
- Speciális oldtimer mechanikaink gondoskodhatnak az összes eljárásról
- A javítások, a karbantartás és a személyre szabott igények kielégítése érdekében gondoskodunk
- A Triumph TR6 autójának teljes felújítása
- A klasszikus autót bármely európai országba szállíthatjuk

Menj raktárba