Translated by Google Translate

NL EN US DE FR PL CZ ES PT SE HU GR RO SK JP CN AE IL

E&R Classics
Kleiweg 1 5145NA Waalwijk, Hollandia
+ 31 416 751 393

December vasárnap, 1 EXTRA OPEN 12: 00 - 16: 00
Menj a leltárba Adja el az autómat

Triumph TR3

A Triumph TR3 egy sportkocsi, amelyet az 1955-1962 a Standard-Triumph az Egyesült Királyságban gyártott. A "TR3A" néven ismert facelifted változat az 1957-ban termelt, és a végleges változat, a "TR3B" nem hivatalos, az 1962-ben készült.

Bár a TR3-et általában nyitott 2-ülésként szállították, extrákként alkalmi hátsó ülést és csavaros acél merevlemezt kaptak.
Az autót egy 1991cc egyenes 4 OHV motor hajtotta, amely eredetileg 95 bhp-t termelt 100 bhp-re 5000 fordulatszámon. A négyfokozatú manuális sebességváltót kiegészíthetjük a felső 3 relatív hajtóművel, amelyet elektromosan működtetnek és vezérelnek a kötőjelen lévő kapcsolóval. Az 1956-ban az első fékek a dobokról a lemezekké váltak, így a TR3 lett az első olyan sorozatgyártó autó, amelyet így kell felszerelni.

Triumph Classic autók eladó

A szuszpenzió kettős A-karral, mangán bronzcsonkkal, tekercsrugókkal és csöves rázkódásokkal, az opcionális görgős rúddal, valamint a féreg- és csuklós kormányzással történt. Ugyanezen időszak MG-jével ellentétben a kormányszerkezetnek és a csuklónak jelentős játéka és súrlódása volt, ami a kopás következtében nőtt.

A hátsó hagyományos rugós rugók voltak, szilárd tengely- és kartámaszokkal, kivéve, hogy a (doboz) keret síneket a tengely alá húzta. A kerekek 15inch átmérőjű x 4.5 szélességűek voltak, 48 köpenyhuzalos kerekek opcionálisak. A drótkereket általában festették, akár test színe, akár argent, de matt króm és világos króm is rendelkezésre állt. tápellátás.
Súlya lényegesen nagyobb volt, mint a Morgan + 4 és a „Fürdőkád” (a pre-911) Porsches, de nem sokkal több, mint az MGA és az MGB. A Morgan kivételével, amely ugyanazt a motort osztotta meg, lényegesen kevésbé volt erőteljes.
Bár a legtöbb körülmények között nagyon érzékeny volt és megbocsátó volt, volt néhány kezelőhelye. A TR2, a TR3, a TR3A és a TR4 által megosztott alváz korlátozott kerékpáros volt, és az autó egy igazi sportkocsi számára kissé magas és keskeny volt. Ennek eredményeként, nagyon kemény kanyarodáskor a belső hátsó kerék felemelkedne, ami a külső hátsó gumiabroncs megnövekedett terhelése miatt hirtelen túlzott kormányzást okoz. Ez különösen igaz az egyre gyakoribb radiális gumiabroncsokra. Az eredeti TR2 / 3 / 3A felfüggesztést a régebbi, torzításmentes abroncsmodellekből építették fel. A kerékemelés hirtelen volt, mint más autóké, mert a felfüggesztés végéhez értek, miközben a gumiabroncsot még mindig terhelték, így a másik (külső) hátsó kerék terhelése folytonos függvény volt. kanyarodási terhelés, nem pedig csak a lejtő megváltoztatása.

Triumph TR3 vásárlása?

A TR3 egy igazi roadster, amelyet napsütéses időjárásra terveztek, eltávolítható esővédelemmel. Van egy kabrió teteje, amely be- és kikapcsolható és levehető oldalfüggönyöket tesz lehetővé, így nagyon alacsony ajtók vannak a padding segítségével. A padlón lyukak vannak, gumi dugókkal, így az eredetileg szállított csatlakozót a gép belsejéből lehet használni, mint a Jaguar XK120. Az opcionális fűtőelem rossz volt, és a zárószelep a motorháztető alatt volt. Egy harmadik személy, ha feltétlenül szükséges, eljuthat az ülések mögé.

13,377 példákat készítettek az eredeti „facelift” TR3-ről, amelyek közül az 1286-ot az Egyesült Királyságban értékesítették; a többit főleg az USA-ba exportálták.

Triumph TR3

E & R Classics, a Triumph klasszikus autó szakembere!

Kattintson ide a leltár megtekintéséhez


Milyen előnyökkel jár a Triumph TR3 autó megvásárlása az ER Classicsnál?
- A klasszikus autók nagy választéka eladó
- Minden gépkocsit gondosan ellenőriznek a műhelyünk
- MOT, hegesztési és belső eljárások a Triumph TR3 autójához
- Speciális oldtimer mechanikaink gondoskodhatnak az összes eljárásról
- A javítások, a karbantartás és a személyre szabott igények kielégítése érdekében gondoskodunk
- A Triumph TR3 autójának teljes felújítása
- A klasszikus autót bármely európai országba szállíthatjuk