NL EN US DE FR PL CZ ES PT IT SE HU GR RO SK JP CN AE IL

E&R Classics
Kleiweg 1 5145NA Waalwijk, Hollandia
+ 31 416 751 393

Vásárolja meg klasszikus autóját biztonságosan az interneten | Vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailben vagy telefonon | A covid-19 előírások miatt bemutatótermünk zárva tart
Menj a leltárba Adja el az autómat

Porsche 911 (1969 - 1973)

Az 1969-ben a Porsche bemutatta a B sorozatát: megnövekedett tengelytávmal (2,211-től 2,268 milliméterig) minden 911 és 912 modell esetében. Az autó teljes hossza nem változott. Az 911S-hez az üzemanyag-befecskendezés egy új középmodellhez érkezett; az 911E. Az 1970-ben az összes 911 motorjait 2195cc-re emeltük, és a teljesítményt frissítettük. Az 912 gyártása megszűnt a Porsche 911T bevezetése után, amely belépési modell volt. Később elérhetővé vált az 911E, amely alacsonyabb teljesítményt mutatott, mint az 911S, de gyorsabb gyorsulása volt.

Porsche Classic autók eladó

Az 1972 és az 1973 modellévek az 911T belépési szintet, az 911E középvonalat és az 911S vonal tetejét tartalmazzák. Minden 3 modellt egy új 2341cc motorral szereltek fel. Az 1972-ban óriási erőfeszítéseket tettek az 911 kezelésének javítására. A szokatlan motorelhelyezés miatt a korai 911-ok hajlamosak voltak arra, hogy a határértékre való áthaladáskor felülbírálódjanak. Ennek kiküszöbölése érdekében a Porsche áthelyezte az olajtartályt a jobb hátsó kerék mögötti helyzetéből az előtte. Ez javította a súlyeloszlást és így a kezelést.

Porsche 911 (1969-1973) vásárlása?

A 911S modellek diszkrét spoilert is szereztek az első lökhárító alatt a nagy sebességű stabilitás javítása érdekében. A versenyzéshez ebben az időben a 911ST korlátozott számban készült. Az autók 2466 köbcentiméteres vagy 2492 köbcentis motorral voltak kaphatók, 270 lóerős sebességet 8000 fordulat / perc sebességgel. A súly 960 kg-ra csökkent. A 911S sikeres volt a Daytona 6 órás, a Sebring 12 órás, az 1000 km-es Nürburgring és a Targa Florio versenyeken. A 911E és 911S mechanikus üzemanyag-befecskendezést használt. A 911T karburátoros volt, kivéve az Egyesült Államokat, ahol MPI-t is használt. 1973. január, az US 911T modellek átálltak a Bosch új K-Jetronic folyamatos üzemanyag-befecskendező rendszerére.

Porsche 911 (1969-1973)

E & R Classics, a Porsche klasszikus autó szakembere!

Kattintson ide a leltár megtekintéséhez


Milyen előnyei vannak a Porsche 911 (1969 - 1973) autó megvásárlásának az ER Classicsnál?
- A klasszikus autók nagy választéka eladó
- Minden gépkocsit gondosan ellenőriznek a műhelyünk
- MOT, hegesztési és belső eljárások a Porsche 911 (1969 - 1973) autójához
- Speciális oldtimer mechanikaink gondoskodhatnak az összes eljárásról
- A javítások, a karbantartás és a személyre szabott igények kielégítése érdekében gondoskodunk
- Porsche 911 (1969 - 1973) autójának teljes felújítása
- A klasszikus autót bármely európai országba szállíthatjuk