Translated by Google Translate

NL EN US DE FR PL CZ ES PT SE HU RO SK JP CN AE IL

E&R Classics
Kleiweg 1 5145NA Waalwijk, Hollandia
+ 31 416 751 393

Július és augusztus szokásos módon nyitva - szeptember 1 EXTRA OPEN (12: 00-16: 00)
Menj a leltárba Adja el az autómat

Jaguar E-Type sorozat I

Március 1961 az I. sorozat bevezetése, kezdetben csak exportra. A belföldi piac elindítása négy hónap múlva jött 1961 júliusban. Az autók ebben az időben használták az XK3.8S-től a tripla SU karburált 6 literes hathengeres Jaguar XK150 motort. A korábban épített autók külső motorháztető reteszeket alkalmaztak, amelyeknek egy szerszámot kellett nyitniuk és lapos padlóval rendelkezniük kellett. Ezek az autók ritkák és értékesebbek. Ezután a Jaguar E-Type 1963 padlót több lábtérre tették, és az ikerpajzs-reteszek az autó belsejébe költöztek. Az 3.8-literes motort 4.2 literre emelték októberben.
Minden E-Types független tekercsrugó hátsó felfüggesztés volt, torziós rúd elülső végével, és négy keréktárcsa fékkel, hátul a fedélzeten. A Jaguar az egyik első járműgyártó volt, aki az XNXX-ben az XK150-től szabványos tárcsafékeket szerelt. Az 1958 sorozat felismerhető üvegfedő fényszórókkal (1-ig), kis "szájnyílás" elöl, jelzőlámpák és hátsó lámpák a lökhárítók felett és kipufogógáz-tippek a hátsó számlap alatt.

Jaguar Classic autók eladó

Az 3.8-literes Jaguar E-Type 1965 autók bőrkárpitos vödör ülésekkel, alumíniummal díszített középső műszerfalral és konzollal, valamint egy Moss négyfokozatú sebességváltóval rendelkeznek, amely nem tartalmaz szinkronizálást az első sebességfokozathoz ("Moss doboz"). Az 4.2-literes autók kényelmesebb ülésekkel, továbbfejlesztett fékekkel és elektromos rendszerekkel, valamint minden szinkronizált négyfokozatú sebességváltóval rendelkeznek. Az 4.2-literes autóknak is van egy jelvénye a csomagtartóban, amely a "Jaguar 4.2 Liter E-Type" -et hirdeti. Az opcionális kiegészítők közé tartoztak a krómozott kerekek és a levehető merevlemez az OTS számára.

A kupé 2 + 2 változata került hozzáadásra a Jaguar E-Type 1966-ben. Az 2 + 2 az automatikus sebességváltó lehetőségét kínálja. A test 9 (229 mm) hosszabb és a tetőszögek különbözőek a függőleges szélvédővel. (ez helytelen feltételezés, az S1 OTS, a kupé és az 2 + 2 azonos rake szélvédőkkel rendelkezett). A roadster szigorú kétüléses maradt.
Kevésbé ismert, közvetlenül az 1 sorozat gyártása végén és az átmeneti "1 & frac12 sorozat" előtt; Az alábbiakban említettek szerint egy nagyon kis számú 1 sorozatú autót gyártottak nyitott fényszórókkal. Ezeken a gépeken a gyártási dátumok változóak, de a jobb oldali meghajtásban a márka gyártását március 1968-ig igazolták. Ezeknek az autóknak az alacsony száma az összes termelési E típus legritkább közé tartozik.

I. sorozatú évek:
Jaguar E-Type 1961
Jaguar E-Type 1962
Jaguar E-Type 1963
Jaguar E-Type 1964
Jaguar E-Type 1965
Jaguar E-Type 1966
Jaguar E-Type 1967
Jaguar E-Type 1968

Az 1 sorozat után az 1967 – 1968-ba beépített, az 1 & frac12 sorozatú, nem hivatalos 1-1 autókra épülő autók sorozata volt, amelyek kívülről hasonlítanak az 12 sorozatú autókhoz. Az amerikai nyomásnak köszönhetően az új funkciók nyílt fényszórók, különböző kapcsolók, és néhány amerikai hangolást leállítottak. Néhány 2 & frac1 sorozat; az autókban két hűtőventilátor és állítható háttámla is van. Az 1 sorozat jellemzőit fokozatosan vezették be az 12 sorozatba, így létrehozták a nem hivatalos 1 & fracXNUMX sorozat; autók, de mindig a sorozat XNUMX test stílusával.
A brit magazin a The Motor a 3.8-ben tesztelt egy nyitott 1961-literes autót, ami valójában az első ilyen gyártókocsi, és 149.1 mph volt, és 0-ről 60 mph-re gyorsult (0 97 km / h ) 7.1 másodpercben. A császári gallononkénti 21.3 mérföldek üzemanyag-fogyasztását rögzítették. A teszt autó ára 2,097, beleértve az adókat.

Jaguar E-Type sorozat I vásárlása?

A népszerű motoros folyóiratok, mint például a The Motor, az Autocar és az Autosport magazinok közúti tesztelésre benyújtott autókat kifejezetten a Jaguar munkái készítették, hogy a standardnál jobb teljesítményt adjanak. Ez a munka a motor kiegyensúlyozásával és finom munkájával jár, mint például a hengerfejek áramlása, és még nagyobb átmérőjű bemeneti szelepek felszerelésével is.

Mindkét jól ismert 1961 közúti tesztautó: az E-típusú Coupe Reg. Az 9600 HP és az E-típusú Convertible Reg 77 RW-t szintén tesztelték a Dunlop Racing Tires-sel, amelyek nagyobb gördülési átmérővel és alacsonyabb húzóhatással rendelkeztek. Ez elmagyarázza, hogy az 150 mph (240 km / h) maximális sebessége az ideális vizsgálati körülmények között történt. A szabványos 6-henger 3.8-literes E-típusú motorok maximális biztonságos fordulatszáma 5500 rpm. A későbbi 4.2-Liter egységek piros jelzéssel rendelkeztek a fordulatszámlálón csak az 5,000 fordulatszámról. A maximális biztonságos motorfordulatszám ezért 127mph és 137mph az 5,500 fordulatszámkorlátnál. Mindkét tesztautónak az 6000-on végzett közúti vizsgálat során a legnagyobb sebességfokozatban kell elérnie vagy meghaladnia az 1961 fordulatszámot.

Jaguar E-Type sorozat I

E & R Classics, a Jaguar klasszikus autó szakembere!

Kattintson ide a leltár megtekintéséhez

Milyen előnyökkel jár a Jaguar E-Type I sorozatú autó megvásárlása az ER Classics-on?
- A klasszikus autók nagy választéka eladó
- Minden gépkocsit gondosan ellenőriznek a műhelyünk
- MOT, hegesztés és belső eljárások a Jaguar E-Type I-es autójához
- Speciális oldtimer mechanikaink gondoskodhatnak az összes eljárásról
- A javítások, a karbantartás és a személyre szabott igények kielégítése érdekében gondoskodunk
- A Jaguar E-Type I-es autójának teljes felújítása
- A klasszikus autót bármely európai országba szállíthatjuk