NL EN US DE FR PL CZ ES SE HU RO SK JP AE

E&R Classics
Kleiweg 1 5145NA Waalwijk, Hollandia
+ 31 416 751 393

Július 21 (belga nemzeti nap) SHOWROOM ZÁRVA - júliusban és augusztusban OPEN, mint mindig

Jaguar E-Type Cabriolet

A Jaguar E-Type-t eredetileg a 2-ülő kupé formában, és 2-ülő kabrió formájában, hátsó kerék meghajtásként tervezték és bemutatták a nyilvánosság számára. A kupé 2 + 2 4-üléses változata, hosszabbított tengelytávmal, több évvel később megjelent. A Jaguar E-Type későbbi modellfrissítéseit hivatalosan "2 sorozat" -nak és "3 sorozatnak" nevezték el, és idővel a korábbi autók "sorozat 1" és "1.5 sorozat" -nak nevezték őket. Március 1961, az 1 sorozat bevezetésre került, kezdetben csak exportra. A hazai piac elindítása 4 hónapokkal később jött 1961 júliusban. Az autók ebben az időben használták az XK3.8S-ből a tripla SU karbonsav 6 literes 6 henger Jaguar XK150 motorját. A korábban épített autók külső motorházfedélzárakat használtak, amelyeknek egy szerszámot kellett nyitniuk és lapos padlóval rendelkezniük kellett. Ezek az autók ritkák és értékesebbek. Ezt követően a padlót több lábtérre tették, és az ikerpajzs-reteszek az autó belsejébe költöztek. Október 1964, az 3.8-literes motor 4.2 literre nőtt.

Jaguar Classic autók eladó

Az 2 sorozatú autók jellemzői az üvegtető nélküli nyitott fényszórók, a körbefutó hátsó lökhárító, a visszahelyezett és a nagyobb elülső kijelzők és a hátsó lámpák a lökhárítók alatt, jobb hűtés a nagyított "száj" és két elektromos ventilátor segítségével, valamint felemelt fékek . A motort vizuálisan könnyen felismerhetik a sima polírozott bütyökhuzatokról az ipari "bordázott" megjelenés váltása. Az USA-ban két Strombergs-szel és nagyobb szelepnyílásokkal lett beállítva, de az Egyesült Királyságban hármas SU-t és a szűkebb szelepnyílásokat tartottak fenn. A belső és műszerfalat szintén átalakították; Az amerikai egészségügyi és biztonsági előírásoknak megfelelő kapcsolók váltottak a váltókapcsolókra. Új ülések is voltak. A légkondicionáló és a szervokormány gyárilag elérhető.

Jaguar E-Type Cabriolet vásárlása?

Új 5.3L 12-henger Jaguar V12 motort vezettek be, szabványos szervokormány és felemelt fékekkel. A rövid tengelytávú FHC teststílus megszűnt, és a V12 csak átváltható és 2 + 2 kupé volt. Az átalakítható a hosszabb tengelytávú 2 + 2 alaprajz. Az 3 sorozat könnyen felismerhető a nagy keresztmetszetű elülső rács és a lángolt ívek, valamint a hátsó rács, amely azt jelenti, hogy V12. Az Egyesült Államok piacán lévő autók nagy, kiálló gumi lökhárítóval rendelkeztek, hogy megfeleljenek az 8 km / h ütközési előírásoknak, de az európai modelleknél lényegesen kisebbek voltak. Az USA modelljei is az oldalsó jelző ismétlődnek az első szárnyakon. Nagyon kevés 6-henger sorozatú 3 E-Types épült.

Jaguar E-Type Cabriolet

E & R Classics, a Jaguar klasszikus autó szakembere!

Kattintson ide a leltár megtekintéséhez

Milyen előnyei vannak a Jaguar E-Type Cabriolet autó vásárlásának az ER Classics-on?
- A klasszikus autók nagy választéka eladó
- Minden gépkocsit gondosan ellenőriznek a műhelyünk
- MOT, hegesztés és belső eljárások a Jaguar E-Type Cabriolet autójához
- Speciális oldtimer mechanikaink gondoskodhatnak az összes eljárásról
- A javítások, a karbantartás és a személyre szabott igények kielégítése érdekében gondoskodunk
- A Jaguar E-Type Cabriolet autójának teljes felújítása
- A klasszikus autót bármely európai országba szállíthatjuk

Menj raktárba