NL EN US DE FR PL CZ ES SE HU RO SK JP AE

E&R Classics
Kleiweg 1 5145NA Waalwijk, Hollandia
+ 31 416 751 393

Július 21 (belga nemzeti nap) SHOWROOM ZÁRVA - júliusban és augusztusban OPEN, mint mindig

Ford Mustang 1965

A szokásos 1965 modellévi gyártás kezdetén a Mustangban többször történt változás, öt hónappal a bevezetése után. Ezeket az autókat "késői 65-ként" ismerték, és az augusztus 1964-i gyári újratelepítése után épültek. Megváltozott a motor felállás, 200 cu in (3.3 L) "T-kód" motorral, amely 120 hp (89 kW; 122 PS). Az 260 modell 4.3 cu in (1964 L) motorjának gyártása megszűnt, amikor az 200 modellév véget ért. Egy új 289 hp "C-kód" 4.7 cu in (8 L) motorral helyettesítették, amelynek alapja V225 volt. A következő sorban egy "A-kód" 168 hp (228 kW; 4 PS) 271barrel karburált változat volt, amelyet a változatlan "Hi-Po" "K-kód" 202 hp (275 kW; 289 PS) 1964 követett. Az egyenáramú villamos generátort egy új váltakozó áramú váltó váltotta fel az összes Fords-nél (az 1965 XNUMX-től való megkülönböztetésének módja az, hogy a generátor jelzőfénye a "GEN" vagy "ALT" jelzésű.

Ford Mustang Classic autók eladó

A Mustang GT változatot a "GT Equipment Package" -ként vezették be, és tartalmazott egy V8 motort (leggyakrabban az 225 hp (168 kW; 228 PS) 289), a rácsra szerelt ködlámpákat, a rocker panel csíkokat és a lemezfékeket. A belső térben a GT opció egy másik műszerfalat adott hozzá, amely sebességmérőt, üzemanyagmérőt, hőmérsékletet tartalmazott. mérőműszer, olajnyomásmérő és ampermérő öt kerek tárcsán (a mérőszámok nem voltak számokkal jelezve). Ezenkívül az 1965-ban az autóhoz hozzáadták a hátrameneti lámpákat. A Mustang eredetileg kemény vagy átalakítható volt, de az autók korai tervezési fázisaiban erőteljesen megfontolták a visszahúzódási modellt. Az 1965 Shelby Mustang-ban született, csak az újonnan bevezetett, hátrafelé visszahúzódó karosszéria-változatban kapható, melynek hátsó hátsó üvege és megkülönböztető szellőzőnyílásai voltak.

Ford Mustang 1965 vásárlása?

Az 1965 Mustang standard belső jellemzői magukban foglalják az állítható vezető- és utasszállító vödör üléseket, az AM rádiót, és a padlóra szerelt váltó különböző színekben. A Ford az 1965 modellév során további belső opciókat adott hozzá. A belsőépítészeti csoport népszerűen "Pony Interior" néven ismert, mivel az ülések homlokzatán dombornyomott futópónusok kerültek beépítésre, valamint beépített kartámaszokat, fametszet-alkalmazású ékezeteket és egy kerek, a hagyományos Falcon műszereket felváltó fürtöt. Rendelkezésre állnak napellenzők, (mechanikus) távvezérelt tükör, padlókonzol és egy padon. A Ford később kínálta az alulcsapott légkondicionáló egységet, és megszüntette a vinillapot ruhával betétes üléssel, amelyet csak a korai 1965 modellek kínálnak. Az egyik lehetőség, amelyet szigorúan a szórakozásra terveztek, a Rally-Pac volt. Az 1963-ban, a Ford sikerei után, melyet az idei Monte Carlo Rallyben sikerült elérni, és más Ford és Mercury tömörítő és köztes termékeken is elérhetővé tették, a Rally-Pac kombinált óra és fordulatszámmérő volt a kormányoszlopra szerelve. Az 69.30 US $ gyárilag rendelhető elemként volt elérhető. A forgalmazó által telepített Rally-Pac költsége $ 75.95. A reprodukciók jelenleg rendelkezésre állnak bármilyen számú Mustang helyreállító alkatrész forrásból. Az iránytű, a hátsó biztonsági övek, az A / C és a biztonsági lámpák szintén választhatók.

Ford Mustang 1965

E & R Classics, a Ford klasszikus autó szakembere!

Kattintson ide a leltár megtekintéséhez

Milyen előnyökkel jár a Ford Mustang 1965 autó megvásárlása az ER Classics-on?
- A klasszikus autók nagy választéka eladó
- Minden gépkocsit gondosan ellenőriznek a műhelyünk
- MOT, hegesztési és belső eljárások a Ford Mustang 1965 autójához
- Speciális oldtimer mechanikaink gondoskodhatnak az összes eljárásról
- A javítások, a karbantartás és a személyre szabott igények kielégítése érdekében gondoskodunk
- Ford Ford Mustang 1965 autójának teljes felújítása
- A klasszikus autót bármely európai országba szállíthatjuk

Menj raktárba