NL EN US DE FR PL CZ ES SE HU RO SK

E&R Classics
Kleiweg 1 5145NA Waalwijk, Hollandia
+ 31 416 751 393

Május 30 (felemelkedési nap) SHOWROOM ZÁRVA - vasárnap június 2 EXTRA OPEN (12: 00-16: 00)

Ferrari Testarossa

A Ferrari Testarossa egy 12-henger közepes motoros sportkocsi. A termelés 1984-ban kezdődött, a Ferrari Berlinetta Boxer utódjaként. Eredetileg az 1984-tól az 1991-hoz gyártották, két modellváltozattal a Testarossa gyártása után, valamint az 512-től 512-ig gyártott Ferrari 1992 TR és Ferrari F1996 M bevezetésével. Szinte az 10.000 egységeket (Testarossas, 512 TRs és F512 Ms) gyártották, így az egyik leggyakrabban gyártott Ferrari modell a történelemben, annak ellenére, hogy magas árat és egzotikus formatervet szerzett. Az 512-ban forgalmazott Ferrari F1995 M az USD 220,000. A Testarossa egy 2-ajtós kupé, amely a 1984-i Párizsi Autószalonon bemutatkozott. Minden Testarossa változat hátsó, 5 sebességfokozatú manuális sebességváltóval rendelkezik. A hátsó középső motor, a hátsó kerék meghajtása megtartja a tömegközéppontot az autó közepén. Az eredeti Testarossa 1992-ben lett átépítve, és megjelent a Ferrari 512 TR-ként. Az F512 M-et a párizsi Auto Show-ban mutatták be az 1994-ban. Az F512 M volt a Ferrari utolsó középmotoros 12-hengeres autója, a Ferrari F50, a Ferrari Enzo és a LaFerrari kivételével. A Ferrari Testarossa-t az 1996-ben az első motoros 550 Maranello coupé váltotta fel. A Testarossa nem keverhető össze a késői 1950s és a korai 1960-ek Ferrari TR "Testa Rossa" -jával, amelyek GT sportkocsik voltak.

Ferrari Classic autók eladó

A Testarossa név (a "vörös fej" olaszul) a lapos-12 motor vörös színű festékkel ellátott fedeléből származik. A Testarossa gyökereit az 512 BB 1981i BB hibáira visszavezetheti. A rögzítendő problémák közé tartozik egy egyre melegebb kabin és a csomagtér hiánya. E problémák megoldásához a Testarossanak nagyobbnak kellett lennie, mint elődje, a Berlinetta Boxer. Pininfarina teste elhagyta a gömbölyű bokszolót. Néha az oldaltámaszokat, amelyek az ajtóktól a hátsó sárvédőkig terjedtek, több országban kellett szabályozniuk, amelyek tiltották az autók nagy nyílásait. A Testarossa kettős radiátor volt a hátsó részén, a motorral szemben egyetlen radiátor helyett. A hevederek hideg levegőt biztosítottak a hátsó oldalra szerelt radiátorok számára, így a motor túlmelegedett. Az új dizájn egy utolsó, egyedülálló kiegészítője a vezetőoldali egyetlen magasra szerelt visszapillantó tükör, az 1987-ban pedig egy utas oldali visszapillantó tükör. Elődjéhez hasonlóan a Testarossa kettős kereszttartó első és hátsó felfüggesztési rendszert használt. Az 1985-ban bemutatott teszteléssel a Michelin TRX rendszerrel magnézium egycsavaros kopogtató kerekek voltak. Az 1986-ben a kerekek ugyanolyan formájúak voltak, de az 410mm szabványos átmérőjére lettek cserélve, 200mm szélességgel elöl és 250mm hátul. Az 1988.5 modellszuszpenziót újratervezték, és a kerekeket ismét megváltoztatták az egycsavaros kopogtatóból a szokásos Ferrari öt csavaros mintára. A Ferrari Testarossa Spider a Testarossa egyetlen hivatalos átalakítható változata. Az autót Gianni Agnelli, a Fiat vezetője számára készítették ajándékba. A Testarossa Spider ezüst külsővel, egy fehér magnóliai bőrkabinnal, sötétkék csíkkal futott, amely a mattfekete fölött futott, és egy fehér teteje, amely manuálisan elhelyezhető. A járművet az 1986-ban szállították Agnelli-nek. Sok ügyfél kérte saját Testarossa Spiderjét, de a Ferrari mindegyiküket elutasította. A hivatalos pók nem változott mechanikailag, mint az európai piacon elérhető normál Testarossas.

Vásárol egy Ferrari Testarossa?

A Ferrari Testarossa ára az 1989-ban USD 181,000 volt. Bár sikerült az úton, a Testarossa nem jelenik meg a versenypályákon. A Ferrari tartományban az 1980-ek alatt az autó számos megjelenést tett a popkultúrában, különösen az OutRun arcade játékban és a Miami Vice 3rd szezonban.

Ferrari Testarossa

Az E & R Classics, a Ferrari Classic autó szakembere!

Kattintson ide a leltár megtekintéséhez

Milyen előnyökkel jár a Ferrari Testarossa autó megvásárlása az ER Classics-on?
- A klasszikus autók nagy választéka eladó
- Minden gépkocsit gondosan ellenőriznek a műhelyünk
- MOT, hegesztési és belső eljárások a Ferrari Testarossa autójához
- Speciális oldtimer mechanikaink gondoskodhatnak az összes eljárásról
- A javítások, a karbantartás és a személyre szabott igények kielégítése érdekében gondoskodunk
- A Ferrari Testarossa autójának teljes felújítása
- A klasszikus autót bármely európai országba szállíthatjuk

Menj raktárba