Translated by Google Translate

NL EN US DE FR PL CZ ES PT IT SE HU GR RO SK JP CN AE IL

E&R Classics
Kleiweg 1 5145NA Waalwijk, Hollandia
+ 31 416 751 393

Október 3 (német egységnap) NYITVA - Október vasárnap 4 EXTRA OPEN (12: 00-16: 00)
Menj a leltárba Adja el az autómat

Citroën 2CV

A Citroën 2CV-t több mint 42 éve gyártották. Az autót Flaminio Bertoni tervezte. Andre Citroën halála és a társaságnak a Michelin általi átvétele után a Citroën új vezetője úgy döntött, hogy olyan autót fejlesztett ki, amely támogatná a francia vidéken élő nagyszámú mezőgazdasági termelőt. Jacques Duclos felmérést készített a francia civilizáció igényeinek feltárására. A felmérés eredménye egyértelmű volt. A francia civilizáció nem volt képes megfizetni autóját. Ezért a Citroën úgy döntött, hogy olyan alacsony árú autót hoz létre, amely képes megfelelni a lakosság követelményeinek. A projekt vezetője, Pierre-Jules Boulanger a Citroën 2CV-t is kerekes ernyőnek nevezte. A felmérés figyelembevétele után az autónak két szabványnak kellett megfelelnie. Először is, az autónak több ember szállítására volt szüksége, miközben egyidejűleg 50 kiló mezőgazdasági terméket kellett szállítania. Másodszor, az autónak elég kényelmesnek kellett lennie ahhoz, hogy a sofőr törés nélkül szállíthasson egy kosár tojást egy durva mezőn.

Eladó klasszikus Citroën autók

A Citroën 2CV első prototípusának csak egy fényszórója volt a pénz megtakarítása érdekében. Az autó viszont egy motorkerékpárral hibázott, ami a Citroënt a prototípus megváltoztatására kényszerítette. 1939-ben a Citroën prototípusát kívánta bemutatni az l'Automobile szalonjában októberben. A WO II miatt azonban a szalon megszűnt, és a Citroën nem volt képes bemutatni a prototípust. Végül a Citroën 1948-ban megkapta a lehetőséget, hogy a Párizsi Szalonban leleplezze az autót. 1949-ben az első 2CV legnagyobb sebessége 65 km / h (40 mph) volt. Az autónak csak egy hátsó lámpája volt, és az ablaktörlő sebessége az autó sebességétől függ. Annak ellenére, hogy a 2CV sok kritikát kapott a sajtó részéről, az autó nagy hatással volt az alacsony jövedelmű francia lakosokra. A termelés egy idő alatt több mint 6000 egységre nőtt 1950-ben.

Vásárol egy Citroën 2CV-t?

1948-ban az autót levegőhűtéses 375 cm1955-es motorral szerelték fel, amelyet Walter Becchia és Lucien Gerard terveztek. Az évek során a motorban nem történt sok változás. Az egyetlen változás a motor kapacitása volt. 425-ben az autónak 1968 cm602-es motorja volt. Tizenhárom évvel később, 3-ban, az autó XNUMX cmXNUMX-es motort kapott. Ennek eredményeként megváltozott az autó adózási besorolása, amelynek eredményeként az autó XNUMXCV lett. Az autó neve változatlan maradt. Az autó kivételes tulajdonsága a fogantyú volt, mivel a fogantyú vízszintesen jött ki a műszerfalból és fogantyúja felfelé ívelt.

Citroën 2CV

E & R Classics, a Citroën Classic Car szakértője!

Kattintson ide a leltár megtekintéséhez

Milyen előnyei vannak annak, ha megvásárolunk egy Citroën 2CV autót az ER Classics-on?
- A klasszikus autók nagy választéka eladó
- Minden gépkocsit gondosan ellenőriznek a műhelyünk
- MOT, hegesztési és belső eljárások az Ön Citroën 2CV autójára
- Speciális oldtimer mechanikaink gondoskodhatnak az összes eljárásról
- A javítások, a karbantartás és a személyre szabott igények kielégítése érdekében gondoskodunk
- A Citroën 2CV autójának teljes restaurálása
- A klasszikus autót bármely európai országba szállíthatjuk