
Bouwjaren
- 1955 Mercedes Benz 190SL
- 1956 Mercedes Benz 190SL
- 1957 Mercedes Benz 190SL
- 1958 Mercedes Benz 190SL
- 1958 Mercedes Benz 220SE Ponton
- 1959 Mercedes Benz 190SL
- 1959 Mercedes Benz 220SE Ponton
- 1960 Mercedes Benz 190SL
- 1960 Mercedes Benz 220SE Ponton
- 1960 Mercedes Benz 220SE Cabriolet
- 1961 Mercedes Benz 190SL
- 1961 Mercedes Benz 220SE
- 1962 Mercedes Benz 190SL
- 1962 Mercedes Benz 220SE W111
- 1962 Mercedes Benz 220SEb Cabriolet
- 1963 Mercedes Benz 190SL
- 1963 Mercedes Benz 230SL
- 1963 Mercedes Benz 220SE 111
- 1963 Mercedes Benz 220SEb Cabriolet
- 1964 Mercedes Benz 230SL
- 1964 Mercedes Benz 220SE 111
- 1964 Mercedes Benz 220SEb Cabriolet
- 1965 Mercedes Benz 230SL
- 1966 Mercedes Benz 230SL
- 1967 Mercedes Benz 230SL
- 1967 Mercedes Benz 250SL
- 1968 Mercedes Benz 250SL
- 1968 Mercedes Benz 280SL
- 1969 Mercedes Benz 280SL
- 1970 Mercedes Benz 280SL
- 1971 Mercedes Benz 280SL
1968 Mercedes Benz 250SL
A Mercedes Benz 250SL-et gyakran csak egy éves 1967 modellnek tekintik; az 1966-ben és az 1968-ban beépítettek egy pár modellt. A Mercedes Benz 250SL 1968 csak a gyártott 2 egységeket látta, és sokan eladták, és 1968 év modell autóknak nevezték. Összességében az 5196 egységek a gyártási padlóról érkeztek Németországban, ahol az 5177 egységek az 1967 modellek voltak. Az 1968 Mercedes 250 SL, valamint az 1966 és az 1967 modellek egy másik innováció kezdetét jelentették a Mercedes Benz márkában. Bár az SL-vonal eredetileg két tárcsafékkel és két dobfékkel volt ellátva, az 250 SL-vel kezdve az autók körfékekkel vannak körülvéve. Későbbi modellek is rendelkezésre álltak a modern funkciókkal, mint például a szervokormány, az 4-sebességű automata sebességváltók, a motoros fékek és a légkondicionálás.
Keresek egy klasszikus Mercedes-t?
Az ER Classics összeállított néhány tippet, amelyek segítenek a keresésben. Először is fontos megjegyezni, hogy ezek az autók több mint 3 évtizedesek; a karbantartás és javítás jeleit mutatják. Másodszor, sok Mercedes Benz 250SL 1968-as modellt eredetileg napi sofőrként vásároltak, és ők hajtottak! Ritka, hogy változatlan, javítatlan SL-t talál, azonban pusztán azért, mert egy autót megjavítottak, még nem jelenti azt, hogy rossz autó. Kulcsfontosságú, hogy minőségi helyreállítást keressenek, vagy a lehető legteljesebb autót keressék. Természetesen, mint minden klasszikus autó esetében, itt is biztosítani kell az alvázszám és a motorszám egyezését. Ez erős mutató lehet az elvégzett javítások minőségében. Végül az 1968-as Mercedes 250SL erősen rozsdásodik. Feltétlenül helyezze fel az autót egy felvonóra, és ellenőrizze az olyan területeket, mint a csomagtartó padlója, a belső tengelytáv panelek, a hátsó lámpákat tartó hátsó karosszériapanel és az első keresztléc, amelyhez az első lökhárító csavaros, hogy néhány területet említsünk. .