Bouwjaren
- 1948 Jaguar XK120
- 1948 Jaguar XK120 Roadster
- 1949 Jaguar XK120
- 1949 Jaguar XK120 Roadster
- 1950 Jaguar XK120
- 1950 Jaguar XK120 Roadster
- 1951 Jaguar XK120
- 1951 Jaguar XK120 fix fejű kupé
- 1951 Jaguar XK120 Roadster
- 1952 Jaguar XK120
- 1952 Jaguar XK120 fix fejű kupé
- 1952 Jaguar XK120 Roadster
- 1953 Jaguar XK120
- 1953 Jaguar XK120 fix fejű kupé
- 1953 Jaguar XK120 Roadster
- 1954 Jaguar XK120
- 1954 Jaguar XK120 fix fejű kupé
- 1954 Jaguar XK120 Roadster
- 1954 Jaguar XK140
- 1954 Jaguar XK140 fix fejű kupé
- 1954 Jaguar XK140 Drophead Coupe
- 1954 Jaguar XK140 Roadster
- 1955 Jaguar XK140
- 1955 Jaguar XK140 Drophead Coupe
- 1955 Jaguar XK140 fix fejű kupé
- 1955 Jaguar XK140 Roadster
- 1956 Jaguar XK140
- 1956 Jaguar XK140 Drophead Coupe
- 1956 Jaguar XK140 fix fejű kupé
- 1956 Jaguar XK140 Roadster
- 1957 Jaguar XK140
- 1957 Jaguar XK140 Drophead Coupe
- 1957 Jaguar XK140 fix fejű kupé
- 1957 Jaguar XK140 Roadster
- 1957 Jaguar XK150
- 1957 Jaguar XK150 Drophead Coupe
- 1957 Jaguar XK150 fix fejű kupé
- 1958 Jaguar XK150
- 1958 Jaguar XK150 Drophead Coupe
- 1958 Jaguar XK150 fix fejű kupé
- 1958 Jaguar XK150 Roadster
- 1959 Jaguar XK150
- 1959 Jaguar XK150 Drophead Coupe
- 1959 Jaguar XK150 fix fejű kupé
- 1959 Jaguar XK150 Roadster
- 1960 Jaguar XK150
- 1960 Jaguar XK150 Drophead Coupe
- 1960 Jaguar XK150 fix fejű kupé
- 1960 Jaguar XK150 Roadster
- 1961 Jaguar E típus
- 1961 Jaguar XK150
- 1961 Jaguar XK150 Drophead Coupe
- 1961 Jaguar XK150 fix fejű kupé
- 1961 Jaguar XK150 Roadster
- 1961 Jaguar XKE
- 1962 Jaguar E típus
- 1962 Jaguar XKE
- 1963 Jaguar E típus
- 1963 Jaguar XKE
- 1964 Jaguar E típus
- 1964 Jaguar XKE
- 1965 Jaguar E típus
- 1965 Jaguar XKE
1958 Jaguar XK150 Roadster
Bár van néhány közös pontja az XK120 és az XK140 modellekkel, az 1958 Jaguar Az XK150 Roadster meglehetősen modernizált. A változtatások egy része 1 darab szélvédőt tartalmazott, és a szárnyvonal már nem esett le annyira, mint az ajtók felett. Az elülső motorháztetőt kiszélesítették, a Roadster -en pedig hosszabb volt. Az XK140 modellekben található dió műszerfalat egy bőrrel díszítettre cserélték. Az XK3.4 -ben 6 literes egyenes 150 -os motort használtak.
Klasszikus vásárlást tervez Jaguar?
Az egyik legfontosabb változás 1958 -ban Jaguar Az XK150 a Dunlop tárcsafékje. Az 1958 Jaguar Az XK150 Roadster nagy teljesítményű sport túraautó volt, amely csúcsteljesítmény mellett képes megbirkózni a hosszú távokkal. Ma, a Jaguar Az XK150 Roadster továbbra is az egyik legnépszerűbb Jaguar autók a klasszikus autógyűjtők között. Ha készen áll egy 1958 -as vásárlására Jaguar Az XK150 Roadster, ER Classics készen áll a segítségére. Arra bátorítanak, hogy böngéssze webhelyüket, hogy többet megtudjon az 1958 -as évről Jaguar XK150 Roadster.