
Bouwjaren
- 1948 Jaguar XK120
- 1948 Jaguar XK120 Roadster
- 1949 Jaguar XK120
- 1949 Jaguar XK120 Roadster
- 1950 Jaguar XK120
- 1950 Jaguar XK120 Roadster
- 1951 Jaguar XK120
- 1951 Jaguar XK120 rögzített fejkupé
- 1951 Jaguar XK120 Roadster
- 1952 Jaguar XK120
- 1952 Jaguar XK120 rögzített fejkupé
- 1952 Jaguar XK120 Roadster
- 1953 Jaguar XK120
- 1953 Jaguar XK120 rögzített fejkupé
- 1953 Jaguar XK120 Roadster
- 1954 Jaguar XK120
- 1954 Jaguar XK120 rögzített fejkupé
- 1954 Jaguar XK120 Roadster
- 1954 Jaguar XK140
- 1954 Jaguar XK140 rögzített fejkupé
- 1954 Jaguar XK140 Drophead Coupe
- 1954 Jaguar XK140 Roadster
- 1955 Jaguar XK140
- 1955 Jaguar XK140 Drophead Coupe
- 1955 Jaguar XK140 rögzített fejkupé
- 1955 Jaguar XK140 Roadster
- 1956 Jaguar XK140
- 1956 Jaguar XK140 Drophead Coupe
- 1956 Jaguar XK140 rögzített fejkupé
- 1956 Jaguar XK140 Roadster
- 1957 Jaguar XK140
- 1957 Jaguar XK140 Drophead Coupe
- 1957 Jaguar XK140 rögzített fejkupé
- 1957 Jaguar XK140 Roadster
- 1957 Jaguar XK150
- 1957 Jaguar XK150 Drophead Coupe
- 1957 Jaguar XK150 rögzített fejkupé
- 1958 Jaguar XK150
- 1958 Jaguar XK150 Drophead Coupe
- 1958 Jaguar XK150 rögzített fejkupé
- 1958 Jaguar XK150 Roadster
- 1959 Jaguar XK150
- 1959 Jaguar XK150 Drophead Coupe
- 1959 Jaguar XK150 rögzített fejkupé
- 1959 Jaguar XK150 Roadster
- 1960 Jaguar XK150
- 1960 Jaguar XK150 Drophead Coupe
- 1960 Jaguar XK150 rögzített fejkupé
- 1960 Jaguar XK150 Roadster
- 1961 Jaguar E típus
- 1961 Jaguar XK150
- 1961 Jaguar XK150 Drophead Coupe
- 1961 Jaguar XK150 rögzített fejkupé
- 1961 Jaguar XK150 Roadster
- 1961 Jaguar XKE
- 1962 Jaguar E típus
- 1962 Jaguar XKE
- 1963 Jaguar E típus
- 1963 Jaguar XKE
- 1964 Jaguar E típus
- 1964 Jaguar XKE
- 1965 Jaguar E típus
- 1965 Jaguar XKE
1957 Jaguar XK140 Drophead Coupe
A Jaguar rajongók úgy vélik, hogy az 1957 Jaguar XK140 talán a legkedvezőbb az XK140 sorban. Először az 1954-ben indult, a Jaguar XK140 felváltotta a Jaguar XK120-ot, és számos külső változással rendelkezett. A Jaguar XK140 teljes szélességű lökhárítókkal, az első és a hátsó burkolatok közepén található krómozott szalaggal, valamint egy általánosan szép görbülettel rendelkezett. A Jaguar XK140 több helyet is kínál a kabinban. A DHC széles körben népszerű volt, mivel a járművezetők jobb védelmet nyújtottak az elemek ellen. A Roadster ugyanakkor messze a legnépszerűbb teststílus volt.
Keresek egy klasszikus Jaguar-t?
Az 1957 Jaguar XK140 Drophead Coupe továbbra is népszerű sportkocsi. Az eladókat, amelyek modelleket kínálnak, mindenfajta feltételben talál. Ezeknek a klasszikusoknak az árkategóriái az állapottól és a teststílustól függően is eltérőek. Fontos megjegyezni, hogy ezek a klasszikus autók érdemelnek egy alapos vizsgálatot. Ezek csak néhány tipp, amit az ER Classics az évek során tanult.