Bouwjaren
- 1948 Jaguar XK120
- 1948 Jaguar XK120 Roadster
- 1949 Jaguar XK120
- 1949 Jaguar XK120 Roadster
- 1950 Jaguar XK120
- 1950 Jaguar XK120 Roadster
- 1951 Jaguar XK120
- 1951 Jaguar XK120 fix fejű kupé
- 1951 Jaguar XK120 Roadster
- 1952 Jaguar XK120
- 1952 Jaguar XK120 fix fejű kupé
- 1952 Jaguar XK120 Roadster
- 1953 Jaguar XK120
- 1953 Jaguar XK120 fix fejű kupé
- 1953 Jaguar XK120 Roadster
- 1954 Jaguar XK120
- 1954 Jaguar XK120 fix fejű kupé
- 1954 Jaguar XK120 Roadster
- 1954 Jaguar XK140
- 1954 Jaguar XK140 fix fejű kupé
- 1954 Jaguar XK140 Drophead Coupe
- 1954 Jaguar XK140 Roadster
- 1955 Jaguar XK140
- 1955 Jaguar XK140 Drophead Coupe
- 1955 Jaguar XK140 fix fejű kupé
- 1955 Jaguar XK140 Roadster
- 1956 Jaguar XK140
- 1956 Jaguar XK140 Drophead Coupe
- 1956 Jaguar XK140 fix fejű kupé
- 1956 Jaguar XK140 Roadster
- 1957 Jaguar XK140
- 1957 Jaguar XK140 Drophead Coupe
- 1957 Jaguar XK140 fix fejű kupé
- 1957 Jaguar XK140 Roadster
- 1957 Jaguar XK150
- 1957 Jaguar XK150 Drophead Coupe
- 1957 Jaguar XK150 fix fejű kupé
- 1958 Jaguar XK150
- 1958 Jaguar XK150 Drophead Coupe
- 1958 Jaguar XK150 fix fejű kupé
- 1958 Jaguar XK150 Roadster
- 1959 Jaguar XK150
- 1959 Jaguar XK150 Drophead Coupe
- 1959 Jaguar XK150 fix fejű kupé
- 1959 Jaguar XK150 Roadster
- 1960 Jaguar XK150
- 1960 Jaguar XK150 Drophead Coupe
- 1960 Jaguar XK150 fix fejű kupé
- 1960 Jaguar XK150 Roadster
- 1961 Jaguar E típus
- 1961 Jaguar XK150
- 1961 Jaguar XK150 Drophead Coupe
- 1961 Jaguar XK150 fix fejű kupé
- 1961 Jaguar XK150 Roadster
- 1961 Jaguar XKE
- 1962 Jaguar E típus
- 1962 Jaguar XKE
- 1963 Jaguar E típus
- 1963 Jaguar XKE
- 1964 Jaguar E típus
- 1964 Jaguar XKE
- 1965 Jaguar E típus
- 1965 Jaguar XKE
1952 Jaguar XK120
Az XK120 -t soha nem tervezték volumengyártású modellré. Leleplezése idején, 1948. Jaguar volt egy motorja, amit bemutatni akart, de a nagy szedán, amire szánták, nem volt kész. Ez az autó, a Jaguar Az MK VII később 1950 -ben jelenik meg. Időközben az izgalom kétségbeesett felkeltésére az XK Open 2 üléses szupersportautót tervezték. A később 120 km / órás végsebessége miatt XK120 -nak nevezett Super Sportot az 1948 -as Autószalonon bemutató autónak tervezték. A futómű rövidített változatának felhasználásával, amelyet az MK VII -hez és a vadonatújhoz terveztek Jaguar XK motor, az XK120 gyorsan elfordította a fejét.
Klasszikus vásárlást tervez Jaguar?
A Jaguar Az XK120 azonnali szenzáció volt. Acélból lett átalakítva, nem pedig az eredeti alumínium testből, így gyártósoron is előállítható volt. Az 1952 Jaguar Az XK120 Roadster és fix fejű kupé (FHC) volt. Ma mindkét modell nagyon keresett.