Bouwjaren
- 1948 Jaguar XK120
- 1948 Jaguar XK120 Roadster
- 1949 Jaguar XK120
- 1949 Jaguar XK120 Roadster
- 1950 Jaguar XK120
- 1950 Jaguar XK120 Roadster
- 1951 Jaguar XK120
- 1951 Jaguar XK120 fix fejű kupé
- 1951 Jaguar XK120 Roadster
- 1952 Jaguar XK120
- 1952 Jaguar XK120 fix fejű kupé
- 1952 Jaguar XK120 Roadster
- 1953 Jaguar XK120
- 1953 Jaguar XK120 fix fejű kupé
- 1953 Jaguar XK120 Roadster
- 1954 Jaguar XK120
- 1954 Jaguar XK120 fix fejű kupé
- 1954 Jaguar XK120 Roadster
- 1954 Jaguar XK140
- 1954 Jaguar XK140 fix fejű kupé
- 1954 Jaguar XK140 Drophead Coupe
- 1954 Jaguar XK140 Roadster
- 1955 Jaguar XK140
- 1955 Jaguar XK140 Drophead Coupe
- 1955 Jaguar XK140 fix fejű kupé
- 1955 Jaguar XK140 Roadster
- 1956 Jaguar XK140
- 1956 Jaguar XK140 Drophead Coupe
- 1956 Jaguar XK140 fix fejű kupé
- 1956 Jaguar XK140 Roadster
- 1957 Jaguar XK140
- 1957 Jaguar XK140 Drophead Coupe
- 1957 Jaguar XK140 fix fejű kupé
- 1957 Jaguar XK140 Roadster
- 1957 Jaguar XK150
- 1957 Jaguar XK150 Drophead Coupe
- 1957 Jaguar XK150 fix fejű kupé
- 1958 Jaguar XK150
- 1958 Jaguar XK150 Drophead Coupe
- 1958 Jaguar XK150 fix fejű kupé
- 1958 Jaguar XK150 Roadster
- 1959 Jaguar XK150
- 1959 Jaguar XK150 Drophead Coupe
- 1959 Jaguar XK150 fix fejű kupé
- 1959 Jaguar XK150 Roadster
- 1960 Jaguar XK150
- 1960 Jaguar XK150 Drophead Coupe
- 1960 Jaguar XK150 fix fejű kupé
- 1960 Jaguar XK150 Roadster
- 1961 Jaguar E típus
- 1961 Jaguar XK150
- 1961 Jaguar XK150 Drophead Coupe
- 1961 Jaguar XK150 fix fejű kupé
- 1961 Jaguar XK150 Roadster
- 1961 Jaguar XKE
- 1962 Jaguar E típus
- 1962 Jaguar XKE
- 1963 Jaguar E típus
- 1963 Jaguar XKE
- 1964 Jaguar E típus
- 1964 Jaguar XKE
- 1965 Jaguar E típus
- 1965 Jaguar XKE
1948 Jaguar XK120
A 1948 Jaguar Az XK120 -at az 1948 októberi londoni autószalonon mutatták be. Ebben a luxus sportkocsiban minden megvolt; hihetetlenül erős alváz, motor, amelyet bármelyik Grand Prix versenyző büszke lehetett volna vezetni, és a legvonzóbb stílus. Nem csak ez volt az első motor, amelyet kiadtak Jaguar; ez volt a világ első sorozatgyártású hajtóműve, dupla felső vezérműtengelyekkel és félgömb alakú égéskamrákkal. Ilyen motort korábban csak rendkívül drága versenyautókban láthattak. Képes elérni a 120 mérföldet óránként, az 1948 Jaguar korának leggyorsabb autója volt. Azzal a szándékkal, hogy mindössze néhány száz autót gyártsanak, a Jaguar Az XK 120 alumínium karosszériás modelleket kínált, de az óriási kereslet meggyőzte William Lyons-t, hogy helyezze a roadstert a további gyártásba, és váltsa át a karosszériát préselt acélra.
Klasszikus vásárlást tervez Jaguar?
Ha fontolóra veszi a Jaguar Az XK120 1948-ban az első 242 kézzel épített, alumínium karosszériás autó ritkasága miatt nagyon keresett. Általánosságban elmondható, hogy a Jaguar Az XK120 két átváltható változatban volt kapható: egy Roadster, amelyet Amerikában OTS-nek jelöltek a nyílt kétüléses számára, és egy Drophead Coupe 2-ból. A Fix-Head Coupe 1953-től is kapható volt.