Bouwjaren
- 1957 Alfa Romeo Giulietta Spider
- 1957 Alfa Romeo Giulietta Sprint Speciale
- 1958 Alfa Romeo 2000
- 1958 Alfa Romeo Giulietta Spider
- 1958 Alfa Romeo Giulietta Sprint Speciale
- 1959 Alfa Romeo 2000
- 1959 Alfa Romeo Giulietta
- 1959 Alfa Romeo Giulietta Spider
- 1959 Alfa Romeo Giulietta Sprint Speciale
- 1960 Alfa Romeo 2000
- 1960 Alfa Romeo Giulietta
- 1960 Alfa Romeo Giulietta Spider
- 1960 Alfa Romeo Giulietta Sprint Speciale
- 1961 Alfa Romeo 2000
- 1961 Alfa Romeo 2600
- 1961 Alfa Romeo Giulietta
- 1961 Alfa Romeo Giulietta Spider
- 1961 Alfa Romeo Giulietta Sprint Speciale
- 1962 Alfa Romeo 2600
- 1962 Alfa Romeo 2600 pók
- 1962 Alfa Romeo 2600 Sprint
- 1962 Alfa Romeo Giulietta
- 1962 Alfa Romeo Giulietta Spider
- 1962 Alfa Romeo Giulietta Sprint Speciale
- 1963 Alfa Romeo 2600
- 1963 Alfa Romeo 2600 pók
- 1963 Alfa Romeo 2600 Sprint
- 1963 Alfa Romeo Giulia pók
- 1963 Alfa Romeo Giulia Sprint Speciale
- 1963 Alfa Romeo Giulietta
- 1964 Alfa Romeo 2600
- 1964 Alfa Romeo 2600 pók
- 1964 Alfa Romeo 2600 Sprint
- 1964 Alfa Romeo Giulia pók
- 1964 Alfa Romeo Giulia Sprint Speciale
- 1964 Alfa Romeo Giulietta
- 1965 Alfa Romeo 2600 pók
- 1965 Alfa Romeo 2600 Sprint
- 1965 Alfa Romeo Giulia pók
- 1965 Alfa Romeo Giulia Sprint Speciale
- 1965 Alfa Romeo Giulietta
1965 Alfa Romeo 2600 pók
Az Alfa Romeo 2600 Spider-et késői 1962-ban mutatták be. Habár a design nagyon hasonlít az Alfa Romeo 2000-hoz, más rácsot, motorháztetőt, szélvédőt és karosszériát kínál. Az autónak az új motorja növelte a HP teljesítményét és teljesítményét. A Spiders pilótafülke egy olyan műszercsoport, amely nagy, kerek, a kormánykerék mögött álló mérőműszerekkel van kialakítva. Az Alfa Romeo 2600 Spider gyorsabb kormányzást és jobb gyorsulást kínál. Az 1962-be történő bevitel és az 1965 gyártás vége között kb. 2255 pókokat gyártottak.
Keresek egy klasszikus Alfa Romeo-t?
Gondolkodni szeretne egy 1965 Alfa Romeo 2600 Spider vásárlására? Az ER Classics segít megtalálni a klasszikus autót, amit álmodott. Az istállóból a helyreállítási projektekig vagy a klasszikus autókig, amelyek már menta állapotban vannak. Talán az egyik legjobb tipp az 1965 Alfa Romeo 2600 Spider számára, amellyel biztosítani tudjuk, hogy a helyreállítási költségeket a teljes költségvetésbe vegye. Bizonyos testrészeket meglehetősen nehéz megtalálni. Mivel ezek a klasszikusok nagyon hajlamosak a rozsda kialakulására, fontos, hogy alapos vizsgálatot végezzünk, hogy megbizonyosodjunk arról, hogy teljes mértékben megértjük az általános állapotot.