Bouwjaren
- 1957 Alfa Romeo Giulietta Spider
- 1957 Alfa Romeo Giulietta Sprint Speciale
- 1958 Alfa Romeo 2000
- 1958 Alfa Romeo Giulietta Spider
- 1958 Alfa Romeo Giulietta Sprint Speciale
- 1959 Alfa Romeo 2000
- 1959 Alfa Romeo Giulietta
- 1959 Alfa Romeo Giulietta Spider
- 1959 Alfa Romeo Giulietta Sprint Speciale
- 1960 Alfa Romeo 2000
- 1960 Alfa Romeo Giulietta
- 1960 Alfa Romeo Giulietta Spider
- 1960 Alfa Romeo Giulietta Sprint Speciale
- 1961 Alfa Romeo 2000
- 1961 Alfa Romeo 2600
- 1961 Alfa Romeo Giulietta
- 1961 Alfa Romeo Giulietta Spider
- 1961 Alfa Romeo Giulietta Sprint Speciale
- 1962 Alfa Romeo 2600
- 1962 Alfa Romeo 2600 pók
- 1962 Alfa Romeo 2600 Sprint
- 1962 Alfa Romeo Giulietta
- 1962 Alfa Romeo Giulietta Spider
- 1962 Alfa Romeo Giulietta Sprint Speciale
- 1963 Alfa Romeo 2600
- 1963 Alfa Romeo 2600 pók
- 1963 Alfa Romeo 2600 Sprint
- 1963 Alfa Romeo Giulia pók
- 1963 Alfa Romeo Giulia Sprint Speciale
- 1963 Alfa Romeo Giulietta
- 1964 Alfa Romeo 2600
- 1964 Alfa Romeo 2600 pók
- 1964 Alfa Romeo 2600 Sprint
- 1964 Alfa Romeo Giulia pók
- 1964 Alfa Romeo Giulia Sprint Speciale
- 1964 Alfa Romeo Giulietta
- 1965 Alfa Romeo 2600 pók
- 1965 Alfa Romeo 2600 Sprint
- 1965 Alfa Romeo Giulia pók
- 1965 Alfa Romeo Giulia Sprint Speciale
- 1965 Alfa Romeo Giulietta
1958 Alfa Romeo 2000
Az 1958 Alfa Romeo 2000 az Alfa Romeo 1900 utódja volt. Az Alfa Romeo 102 az 2000-sorozat belső elnevezésű új karosszériájával van ellátva, ami lényegében az Alfa Romeo 1900 motorja volt. A Berlina Sedan és a Spider Convertible lenne az első a helyszínen. Később az 1960-ban a Sprint Coupe elkészíti a felállítást. Valamennyi 3 modell családja hasonló volt az Alfa Romeo Giuliettashoz. Az Alfa Romeo 2000 a versenyzés eredménye. A Berlina az 105hp-t és a Sprint és a Spider modelleket kínálná 115hp-nek. Az 7000 2000-nél az 1962 Alfa Romeo XNUMX egységeket csak a gyártás vége előtt gyártották.
Keresek egy klasszikus Alfa Romeo-t?
Az 1958 Alfa Romeo 2000 megvásárlásakor mindig ügyeljen arra, hogy a gépkocsit szakember végezze. Ezeknek a klasszikusoknak a teste igen költséges lehet. Az ER Classics azt ajánlja, hogy távol maradjon a rendkívül rozsdás autóktól, és arra ösztönzi a vevőket, hogy egy olyan eredeti modellt használjanak, amely a lehető legeredményesebb. Kérdezze meg az eladót a történelmi dokumentációról, beleértve a karbantartási és szervizjelentéseket is. Az ER Classics állományban jelenleg elérhető 1958 Alfa Romeo 2000 klasszikus autók megtekintéséhez kérjük, böngésszen online raktárkészletünkben.